۱- مراجعه به واحد فنی و شهرسازی جهت تکمیل درخواست تغییرات و اصلاحات پروانه توسط مالک
۲- تکمیل فرم پیشرفت عملیات ساختمانی توسط مهندس ناظر و ارایه به شهرداری
۳- انجام بازدید از ساختمان توسط کارشناس فنی و شهرسازی و تهیه پیش نویس اصلاح پروانه ساخمانی
۴- انجام محاسبات عوارض توسط واحد درآمد و پرداخت عوارض توسط مالک
۵- مراجعه به واحد فنی و شهرسازی جهت اخذ گزارش زیربنا توسط کارشناس فنی.
۶- مراجعه به واحد فنی و شهرسازی جهت معرفی مالک به بیمه تأمین اجتماعی بابت افزایش زیربنا
۷- ارائه مفاصا حساب بیمه تأمین اجتماعی به شهرداری جهت درج در سوابق و پرونده
۸- تکمیل قسمت تغییرات و اصلاحات شناسنامه ساختمان توسط واحد فنی و شهرسازی
۹-امضای مسئول فنی و شهرسازی و تأیید نهایی اصلاح پروانه توسط شهردار
۱۰- مراجعه به دبیرخانه جهت ثبت وشماره کردن اصلاح پروانه ساختمانی و دریافت پروانه ساختمانی
تغییر و اصلاح پروانه
فرآیند تغییرات و اصلاحات پروانه ساختمان
- 1683 بازدید | |
منتشرشده در موضوع
راهنمای شهروندان
|
|
- کد خبر: 899 |